wtorek, 21 lipca 2015

Yukko

Czas zacząć nadrabiać zaległości blogowe. Ostatnio moje druty były nonstop zajęte, a tempo w dzierganiu było dość wysokie. W efekcie na przestrzeni dwóch i pół miesiąca powstały cztery nowe projekty, z czego dwa to swetry. Niezły wynik, jak dla mnie. 
Na pierwszy ogień idzie piękna Yukko autorstwa Agaty Mackiewicz, która pozwoliła mi testować swój nowy wzór. Chusta spodobała mi się od pierwszego spojrzenia. Wiedziałam, że muszę ją mieć. Yukko urzekła mnie fajnym kształtem - lubię te przetrącone trójkąty. Do tego kombinacja splotu francuskiego i drobnego ażuru. No i rozmiar. O tak tu rozmiar ma znaczenie - chusta jest gigantyczna, idealna do otulenia.




Dane techniczne:
  • Filcolana Arwetta Classic, 4 motki w trzech kolorach
  • druty: 4,00 mm
  • wymiary: długość = 260 cm, szerokość = 66 cm
To mój kolejny projekt, który powstał w ramach wyzwania 52 projekty w 2015 {10/52}. Hmm, chyba nie idzie mi za dobrze...

7 komentarzy:

  1. Śliczna. Fajnie dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ! Wspaniała chusta w cudownych kolorach :-) Ja również lubię dziergać "kopnięte" trójkąty :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala, taka n iezwykla,pozdrawiam i gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta, Arwetta świetnie się spisała a Ty jeszcze lepiej :) Ładnie dobrałaś kolorki i chyba w końcu i ja muszę sobie taką 'kopniętą' chustę zafundować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczność , wykonanie z precyzją, gratuluje zdolnych łapek i serdecznie pozdrawiam :) Zapraszam tez do mnie ;0
    http://artjonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń