sobota, 23 maja 2015

Kocyk dla chłopca

Chociaż kocyk, który chcę Wam pokazać, dawno został już ukończony, to długo mi zeszło z napisaniem poniższego posta. Ostatnio bowiem dość intensywnie eksploatuję moje druty i wolę teraz spędzać czas z włóczką niż przy komputerze. Ale za to już niedługo będę mogła pochwalić się moimi nowymi udziergami. 
Wracając do kocyka... Już od dłuższego czasu miałam ochotę wydziergać ten wzór. Wreszcie nadarzyła się okazja. Trochę się nagłowiłam szukając odpowiedniej włóczki na udzierg, ale od czego są koleżanki dziewiarki obeznane w asortymencie. Sam wzór jest prosty, jednak oprócz opisu przydałby się schemat, bowiem do ostatniego oczka nie byłam w stanie zapamiętać rozpiski rządków. Pomimo to warto było się pomęczyć. Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Kocyk pięknie się zblokował. Mam nadzieję, że będzie dobrze służył mamie pewnego chłopca, który przyszedł na świat na początku maja :-)





Dane techniczne:
  • włóczka: Alize Cotton Gold Solids, zużycie 310 g;
  • druty: 4,00 mm;
  • wymiary: 76 x 96 (cm)
  • modyfikacje: wzór jest rozpisany na dużo grubszą włóczkę. Żeby otrzymać kocyk w sensownym rozmiarze nabrałam 169 oczek (8 o. - 153 o. - 8 o.)
To mój kolejny projekt, który powstał w ramach wyzwania 52 projekty w 2015 {9/52}.

4 komentarze:

  1. Kocyk śliczny, ten wzór bardzo mnie zaciekawił i chyba nie spotkałam się z nim do tej pory. A co do schematu to masz rację, dużo lepiej się z nim dzierga i zapamiętuje. Ja opisów w ogóle nie ogarniam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kocyk! Wszyscy są na pewno bardzo z niego zadowoleni. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piekny kocyk, pierwszy raz taki widze, gratuluje talentu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piekny kocyk, pierwszy raz taki widze, gratuluje talentu

    OdpowiedzUsuń