niedziela, 8 lutego 2015

Pome

Oto efekt kolejnego testu dla Agaty. W tym projekcie zakochałam się od pierwszego zobaczenia na Ravelry. Jak tylko dostałam w swoje ręce wzór do testowania, niezwłocznie zabrałam się do roboty. Pome powstała bardzo szybko. Czapka jest niezwykle kobieca. Różnorodność przeplatanek nie pozwala nudzić podczas pracy. Wiedzcie, że Mamoon nas rozpieszcza i oferuje Pome za darmo.





Dane techniczne:
  • włóczka: Filcolana Peruvian Highland Wool, 100% wełny, zużycie: 70 g
  • druty: 3,00 mm, 4,00 mm
  • rozmiar: M
Czapka powstała wyzwania 52 projekty w 2015 {4/52} i jest czwartą czapką wydzierganą w ramach wyzwania 12 czapek w jeden rok {4 z 12}.

29 komentarzy:

  1. Wspaniałe jest twoje wykonanie. Wzór i kolor doskonały. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.:-)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Ta czapeczka jest cudna, uwielbiam takie melanżowe kolorki. Piękne wykonanie, wręcz doskonałe. Ja również zaczęłam Pome i jestem zachwycona tym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jestem bardzo ciekawa Twojej wersji :-)

      Usuń
  3. Wspaniała czapka :-) Śliczny kolor, rewelacyjny wzór i perfekcyjne wykonanie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa!
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. Jej, śliczny wzór. A ja robię w kółko takie proste i gładkie czapy - muszę spróbować zrobić czapkę we wzory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie. Dzierganie tego wzoru daje sporo frajdy :-)

      Usuń
  5. Świetna ta czapka, a warkocze idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka pięknie wykonana, a na wzór też ostrze sobie już druty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Oj, ten wzór aż się prosi o wykonanie :-)

      Usuń
  7. Naprawdę rewelacyjna!!
    Pozdrawiam

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna :) ja swoja idealna w tym roku znalazłam ale myśle ze miałabym dla tej kandydatkę na właścicielkę :) czas wiec chyba znalezc odpowiednia wloczke i do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Chętnie zobaczę Twoja wersję.
      P.S. Twoja czapka idealna bardzo mi się podoba. Nawet zapisałam sobie namiary na wzór w swoim kajeciku.

      Usuń
  9. I ja muszę pochwalić czapę, bo faktycznie jest bardzo efektowna. Nawet pasowałaby do zimowego kompletu mojej córki :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna czapka! Wzór i kolor bardzo do siebie pasują. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna czapka. Bardzo podoba mi się ten drobniutki warkoczyk. Wykonanie jest idealne :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci wyszła ta czapa :-) A włóczka nie podgryza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Czapkę użytkuje moja siostra, która jest bardziej ode mnie wrażliwa na podgryzanie. Zapytana o komfort noszenia powiedziała, że włóczka ciutkę ją podgryza kiedy jest ciepło. Mnie natomiast nie podgryza wcale.

      Usuń
  13. Przepiękna jest ta czapka! Czy pamięta Pani jaki to kolor??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa.To włóczka w kolorze 805 Erica Melange.

      Usuń
    2. Baaardzo dziękuję za odpowiedź;)

      Usuń
  14. A jeszcze się zapytam o jedną, sprawę.. czy ten wzór jest dostępny tylko po angielsku? Nie ma wersji polskiej? Przepraszam, ze tak wypytuje, ale ta czapka jest nieziemska..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej będzie, kiedy skontaktuje się Pani z autorką wzoru (np. via Ravelry). Choć przyznam, że posiłkując się filmikami z internetu łatwo rozszyfrować poszczególne oznaczenia oczek. :-)

      Usuń