wtorek, 13 stycznia 2015

Styczniowa czapka i jeszcze jedna

Nie wiem, jak to się stało, ale dopiero teraz zmobilizowałam się, żeby pokazać tu moją styczniową czapkę, skończoną chwilę po Nowym Roku. To druga z cyklu Salchow Trio autorstwa Moniki Sirny - Counter Tour. 70 gram ciepłego szczęścia. Trzecia czapka wydziergana w ramach wyzwania "12 czapek w jeden rok" {3 z 12}.

wełna merino

Ponieważ zostało mi trochę resztek włóczki, to nie mogłam nie dokończyć cyklu czapek. Dlatego Łucja dostała swoją Mazurkę.

wełna merino

wełna merino
 


Postanowiłam wziąć udział w całorocznym wyzwaniu zorganizowanym przez Yadis: 52 projekty w 2015. Tymi czapkami rozpoczęłam zabawę: {1/52} i {2/52}.

26 komentarzy:

  1. Piękne czapeczki w pięknym kolorze z cudownej włóczki :) A jak ślicznie w nich razem wyglądacie :) Urocza kruszynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  2. Śliczne czapki :-) Wspaniały kolor i cudne wzory. Pięknie razem wyglądacie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za pochwałę :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ładne czapki - i jedna i druga. Podoba mi się i wzór - taki delikatny - i kolor włóczki. Ładnie wyglądacie razem:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pochwałę!

      Usuń
  4. Dawno już myślałam nad zmianą nazwy swojego bloga. Do tej pory nazwa "Sielankowe dzierganie" była powiązana z nazwą domu, który budowałam z bliską mi kiedyś osobą. Nadszedł czas aby i od samej nazwy się odciąć. W związku z tym iż mamy Nowy 2015 rok, może to i odpowiedni czas na powyższe zmiany. Zmieniłam nazwę na blogu i w adresie. Obawiam się jednak, że przez to mogę utracić dużo znajomych, których miałam zapisanych. Będę pisała do tych, których adresy blogowe posiadam. Może jednak wszystko wyjdzie na dobre. Będę jednak musiała być na nowo dodawana do obserwowanych. Zapraszam wszystkich. Za parę dni Sielankowe dzierganie zostanie zlikwidowane.

    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za namiary. Będę znowu mogła do Ciebie zaglądać:-)

      Usuń
  5. Piękne są! Idealne kolory i sploty :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest po prostu bajeczny! Piękne i delikatne czapki :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa!
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Wspaniały komplet i zgadzam się z poprzedniczkami, kolor śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie czapki są przepiękne :) Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szykowne!
    zdradziałbyś jeszcze co to za nitka?
    pozdrawiam
    natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.
      Włóczka, z której zrobiłam te czapki to wyciągnięta z zapasów 100purewool worsted merino single. Niestety nie jest już produkowana.

      Usuń
  10. Rewelacja, mama i dziecko, niby to samo, a jednak inne, każda czapka ma swój własny charakter!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pochwałę :-)

      Usuń