niedziela, 25 stycznia 2015

Agathis

Miałam ostatnio przyjemność przetestować niesamowicie efektowny wzór autorstwa Mamoon. Plątanina warkoczy i warkoczyków składają się na piękną czapkę, którą robiłam z myślą o mężu. Na pierwszy rzut oka projekt może wyglądać na skomplikowany, ale Agata jasno i klarownie wszystko rozpisała, a samo dzierganie staje się niemalże intuicyjne. Efekt testu możecie zobaczyć poniżej. 





Dane techniczne:
  • włóczka: Opus Polo, 50% wełna, 50 % akryl, 100g;
  • druty: 3,00 mm, 4,00 mm;
  • rozmiar L (obwód głowy: 61 cm).
Wzór z całego serca polecam wszystkim wielbicielom warkoczy. Jest dostępny za darmo na Ravelry.

Czapka Agathis powstała w ramach wyzwania 52 projekty w 2015 {3/52}.

16 komentarzy:

  1. Fantastyczna! Pozwoliłam sobie zakolejkować, bo mężowi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Rób, rób, wzór mocno przykuwa uwagę :-)

      Usuń
  2. Fantastyczna! Też chciałam szarą ale nie miałam odpowiedniej włóczki pod ręką..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wzór, to taki, który dobrze prezentuje się w każdym kolorze. A Agathis własnie taki jest, co widać po naszych projektach :-)

      Usuń
  3. Piękny wzór! Czapa świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna czapka :-) Wspaniały wzór i doskonały kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za czapkami bo mi to słabo idzie ale ta czapa jest świetna, nawet w wersji damskiej by była suuper :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. Ta czapka jest uniwersalna. :-)

      Usuń
  6. Ekstra, ten cały "crown shaping" bardzo ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Agata fajnie to wymyśliła.

      Usuń
  7. Bardzo ładny wzór, gratuluję zdolności. Czy jest możliwość zamówienia u Pani takiej czapki w wersji damskiej i jaki byłby ewentualny koszt? Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa.
      Nie dziergam na zamówienie.

      Usuń