poniedziałek, 17 listopada 2014

Moje Caramel Frappe

To moje pierwsze spotkanie z projektem Moniki Sirny. I na pewno nie ostatnie, bo szale i czapki jej autorstwa wyglądają nieziemsko. Wzór Caramel Frappe ma bardzo prostą konstrukcję. Część ażurowa pięknie prezentuje się po blokowaniu. Z kolei gładki ścieg dżersejowy pozwala odkryć kolor włóczki.

wełna merino

wełna


Już dziś wiem, że powstanie kolejna wersja tego wzoru. I to zdaje się całkiem niedługo :-)

Dane techniczne:
A tymczasem zabieram się za czapkę dla Łucji, bo jest już połowa listopada, a ja podjęłam się wyzwania "12 czapek w jeden rok" ogłoszonego przez Korespondentkę Wojenną.


14 komentarzy:

  1. Bardzo piękna zwiewna. A kiedy czapki. Autorka wzoru chusty robi przepiękne czapki warte polecenia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Wzory czapek mam już zapisane w kajeciku. Czekają na swoją kolej :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczna chuścinka. Gładka + ażurek. Pasuje Ci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  3. Wspaniała :-) Piękny wzór i doskonały kolor dobrałaś. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny ażur i cudne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. To raczej malinowe frappe ;) Śliczny kolor i śliczny ażur. Bardzo fajnie się prezentują chusty, które mają tylko ażurowy brzeg i są w kształcie sierpa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Takie chusty nie dość, że można nosić na wiele sposobów, to jeszcze nie spadają z ramion, przynajmniej z moich :-)
      Dziękuję za miłe słowa :-)

      Usuń