poniedziałek, 8 września 2014

Turkusowa...

Chusta Ishbel autorstwa Ysoldy Teague od dawna bardzo mi się podobała, ale nie było dotąd okazji sięgnąć po ten wzór. Jednak ostatnio potrzebowałam szybko czegoś własnoręcznie dzierganego na prezent. Dwa motki turkusowej alpaki Dropsa miały kiedyś zostać przeznaczone na zupełnie co innego. Ale wiadomo, jak to jest z planami - zmieniają się. 
Wracając do Ishbel, to bardzo piękny, prosto i klarownie rozpisany wzór. Na pewno powstanie druga jego wersja. 

wełna, alpaka

wełna, alpaka

11 komentarzy:

  1. Śliczna. Piękny wzór i kolor. Wykonana doskonale. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Ysoldę lubię mimo, że mam dopiero zrobiony jeden projekt jej autorstwa. Ale w planach mam już kolejną chustę [Damson] i na tym pewnie się nie skończy. :)

    Pozazdrościć osobie obdarowanej takim prezentem z sercem. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez Ciebie moja lista "do zrobienia" własnie się powiększyła :-)

      Usuń
  3. Piękna chusta :-) Wspaniały kolor i rewelacyjny wzór. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna chusta , podoba mi się niezwykle , zachęcam cię równierz byś spojrzała na chustę z ostatniego nr Mollie Potrafi , może zakochasz się i w tym wzorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci za pochwałę. Wzór proponowanej prze Ciebie chusty jest piękny. Dzięki za namiary.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Chusta przypomina mi pięknego motylka i ten kolor i ten ażurek, jest cudna!

    OdpowiedzUsuń