poniedziałek, 30 czerwca 2014

Letni szyk...

Czy też tak macie, że boicie się zaglądać na Ravelry w obawie, iż któryś z ulubionych projektantów akurat opublikuje nowy przepiękny projekt? Taki, który wręcz krzyczy do Was: "Rzuć wszystko i wydziergaj mnie!". Tak było w moim przypadku, gdy zobaczyłam nowy dziecięcy wzór Justyny. Peachick Eyes Cardigan urzekł mnie już wtedy, gdy istniał na Ravelry tylko w wersji dla dorosłych. A ponieważ moja pierwsza farbowanka domagała się wypróbowania w gotowej robótce, nie mogłam dłużej zwlekać.
Po raz pierwszy nie będę skromna. Zrobiłam kolejny kardigan dla Łucji i jestem ogromnie zadowolona z efektu końcowego. Wszystko w tym udziergu idealnie ze sobą współgra. Kolory i włóczka, wzór i dzianina.






Dane techniczne:

  • włóczka: własnoręcznie ufarbowana bawełna Zettl Mariposa, 150 g;
  • druty: 3,00 mm i 3,50 mm;
  • wersja z krótkim rękawem
  • rozmiar: 3 lata

Mam nadzieję, że przez jakiś czas "odpocznę" od dziecięcych projektów. Szafa Łucji ostatnio wzbogaciła się o wiele nowych udziergów. Teraz przyszła kolej na mnie. Na drutach mam obecnie sweterek wg projektu Justyny (a jakże), nad którym pracuję w ramach kolejnego KAL-u


10 komentarzy:

  1. Cudny sweterek :-) Piękne kolory i rewelacyjny wzór. Ale i tak najbardziej podoba mi się modelka - prześlicznie wygląda w nowym sweterku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. W tej chwili to najulubieńszy sweterek córki :-)

      Usuń
  2. Przepiękne kolory sweterka córki!

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, dla dzieci robi się najprzyjemniej:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Bardzo szybko widać efekt pracy.

      Usuń
  4. Też tak mam... już kilkadziesiąt złotych poszło na wzory. Na ten również czekałam z niecierpliwością.
    Twoja wersja cudnie świeża, wręcz limonkowa!
    No i Łucja wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna modelka, rozbraja mnie :)
    Pozdrawiam myszszeczkunia

    http://myszszeczkunia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ja mam powiedzieć :-)))
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń