sobota, 19 kwietnia 2014

Różowy konik...

W ramach zabawy KAL-owej organizowanej przez Justynę miał powstać zupełnie inny sweter. Pierwsze rzędy Dunes zostały poczynione, ale w między czasie dopadło mnie choróbsko na tyle silne, że musiałam porzucić ów wymagający skupienia wzór. Jednakże nie czułam się na tyle źle, żeby w ogóle nie dziergać. Nastąpiła mała zmiana planów i na druty wskoczył Jeans z YarnArtu. Miało być łatwo i przyjemnie. Wiecie, takie dzierganie bez zaglądania do wzoru. Oczywiście rąbnęłam się przy ząbkach na przedzie, w czym zorientowałam się w trakcie wykańczania rękawów. Ale cii... 







Dane techniczne:

  • wzór: Grasshopper Cardigan projektu Lete;
  • włóczka: Jeans YarnArt, skład: 55% bawełny, 45% akrylu, zużycie: 150g
  • druty: 3,50 mm, 4,00 mm

Korzystając z okazji życzę Wam radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych,
Paulina

3 komentarze:

  1. Wspaniały sweterek :-) Cudowny kolor.
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt . Sweterek bardzo ładny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękny sweterek, chyba muszę pomyśleć o takim dla mojej córy:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń