czwartek, 17 października 2013

Małe...

Czapki mają to do siebie, że szybko się je dzierga (co jest raczej oczywiste). Jednakże ja ich robić nie lubię. Bo ja w ogóle nie lubię robić czapek. Mimo, że wykorzystuję do ich produkcji metodę magic loop. Najtrudniej jest mi zacząć pierwsze parę rzędów, które ciągle mi się plączą pod palcami. Skutkuje to pomyłkami w przerabianiu oczek i pruciem. Brr...
Jak już przeskoczy się początkowe trudności, to może powstać coś fajnego. Na przykład jesienna Fasolka autorstwa Lete i nieduży szyjogrzej od Dani Sunshine do kompletu. 



Właścicielka kompletu łaskawie współpracowała podczas dzisiejszej sesji, której owocem jest kilka poniższych zdjęć.







Dane techniczne:
  • włóczka - Rozetti Yarns First Class, prawie cały motek;
  • druty: 3,00 mm, 3,50 mm, 4,00 mm
  • rozmiar: czapka - 18 m-cy (47,5 cm), szyjogrzej - 1-2 lata


10 komentarzy:

  1. Świetna czapeczka i modelka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet :-) Idealnie pasuje do właścicielki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplecik. Taki szyjogrzej to też powinnam zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Otulacz został już kilka razy użyty. Z całego serca polecam.

      Usuń
  4. Witaj, szyjogrzej super. A Modelka wyjątkowo fotogeniczna.
    Tez taki chcę zrobić. Przetłumaczyłam sobie wzór ale chyba nie do końca rozumiem. Masz może swoje tłumaczenie.? Mam kłopoty ze zrozumieniem rzędów skróconych. jeśli możesz pomóż. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)
      Odezwij się do mnie na maila w tej sprawie (adres znajdziesz w moim profilu). Co będę mogła, to Ci pomogę.

      Usuń