niedziela, 14 kwietnia 2013

Wiosenny miodek...

Trzy i pół motka jasnozielonej Rozetti Yarns First Class zamieniłam na bardzo sympatyczny wiosenny sweterek dla Łucji. Wzór My Honey jest dla mnie sztandarowym wzorem autorki Eleny Nodel. Zaraz po jego publikacji zapisałam go sobie w kajeciku i wreszcie doczekał się realizacji. Projekt bardzo mnie urzekł. Ten ozdobny ażurowy karczek i szerokie rękawy przy ściągaczu - po prostu miodzio.








Dane techniczne:
  • włóczka: Rozetti Yarns First Class, 3,5 motka
  • druty: 3,50 mm, 4,00 mm, 4,50 mm, 5,00 mm
  • rozmiar: próbkę miałam idealną. Sweter robiłam wg rozpiski dla 2 lat (53 cm w klatce piersiowej), a pasuje niemalże perfekcyjnie na moją roczniaczkę. Chyba mam ciut wyrośnięte dziecko.

Znowu zbiorowo odpowiem. Bardzo dziękuję za słowa uznania pod postem o Poppy.

20 komentarzy:

  1. Słodki sweterek, śliczniutki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności :-) Piękny sweterek - świetny wzór wybrałaś. Modelka prezentuje się w nim wyjątkowo. Kolor włóczki rewelacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Córka w ogóle nie chce go zdejmować:-)

      Usuń
  3. Śliczny sweterek! I ten kolorek - cudo!
    Zapraszam do zabawy u mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zaproszenie. Już zaglądam :-)

      Usuń
  4. Cudny sweterek, kolor jest przepiekny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny wyszedł. Moja Ewcia ze swojego pomarańczowego powoli wyrasta, ale wzór tak bardzo mi się podoba, że pewnie wydziergam następny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Ja również na pewno popełnię jeszcze co najmniej jeden.

      Usuń
  6. piekny sweterek, aż się zastanawiam czy sama bym umiała takie cudo stworzyć :) i prezentacja bardzo udana widać, że w praktyce się świetnie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sweterek to bułka z masłem. Niektóre chusty, które Ty zrobiłaś to dla mnie nie lada wyzwanie.:-)

      Usuń
  7. Jaki cudny!!! Ten kolorek!!! I te rękawki!!! BOMBA :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny sweterek. Zapiszę sobie ten projekt, może kiedyś będę miała dla kogo go wydziergać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny sweterek! Takie małe projekty są najfajniejsze - kilka chwil i bach! - jest sweterek. Co innego sweterki dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda. Te dorosłe rozmiary się robi i robi... Mam nawet jeden taki, który męczę już prawie dwa lata :-)

      Usuń
  10. zapraszam po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie :-)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń