niedziela, 7 kwietnia 2013

Czy to już?

Prawda, że Ona już przyszła? Temperatura dodatnia a i słońce świeci całą swoją kwietniową mocą. Czy jutro będę mogła umyć okna? Jeszcze nigdy tak mi się nie chciało wiosennych porządków jak dziś.
Z okazji pięknej aury za oknem mogę wreszcie zaprezentować pierwszy wiosenny wyrób dla Łucji. Wzór jest znany. Cóż więcej pisać. Oto moja wersja Poppy.








Bardzo ciężko było mi namówić Łucję do współpracy. Według mojej córki czapkę zakładamy na głowę tylko poza domem. Dlatego zdjęcia zrobione są na szybko przed dzisiejszym spacerem. 

Dane techniczne:
  • włóczka: Wolle Rodel Filosoft, 50g
  • druty: 3,5mm
  • rozmiar: obwód głowy 46 cm

Bardzo dziękujemy za życzenia urodzinowe dla Łucji.


6 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe kokardowe wykończenie tej ładnie zrobionej czapki, która zawsze się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najładniejsza Poppy jaka widziałam, cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna czapka :-) A jaka piękna i cierpliwa modelka :-)
    Z kokardką mnie się dużo bardziej ta czapka podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ jest piękna!!! Jejku!!! Ta kokarda przepięknie się komponuje! Dzięki za namiar na wzór! Od jakiegoś czasu już próbowałam go znaleźć (widziałam kilka odsłon tej czapki na różnych blogach), ale bez skutku. Może uda mi się go jakoś przerobić na osobę dorosłą... muszę się wczytać :)

    OdpowiedzUsuń