piątek, 22 lutego 2013

Urodzinowa skończona...

Obfotografowana i z przyjemnością noszona przez córkę.










Jestem bardzo dumna z tego małego dzieła. Praca nad wzorem Lete to sama przyjemność. Praca z taką włóczką to sama przyjemność (tu po raz pierwszy miałam ją w rękach i na pewno na jednym razie nie skończy). Merino 100% Katii jest miłe w dotyku, a dzianina z niego zrobiona - mięsista. Ale, ale, kamizelki jeszcze nie prałam i nie blokowałam. Znowu zima pokazuje swe możliwości i póki co Urodzinowa jest cały czas w użytkowaniu. Jak tylko potraktuję kamizelkę wodą, zdam Wam raport.

Dane techniczne:

  • włóczka: Merino 100% Katii, po 1,5 motka każdego koloru;
  • druty: 3,50 mm i 4,00 mm;
  • rozmiar: 1 - 2 lata (w klatce piersiowej jest 55 cm);
  • wzór: bajka :-)

10 komentarzy:

  1. Śliczna i bardzo praktyczna . Ja lubie robić dla maluchów .pozdrawiam Alicja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa.
      Z robótkami dla dzieci jest o tyle fajnie, że bardzo szybko widać efekt :-)

      Usuń
  2. Urocza! Na pewno się sprawdzi ta kamizelka. Mojemu dziecku bardzo się przydała seria kamizelek:w plecki ciepło, w rączki chłodniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się sprawdza. I właśnie o to chodzi: plecy ogrzane dzianiną. Łapki są w ruchu, więc z zimnem poradzą sobie same :-)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Ta kamizelka też zdobyła moje uznanie! Pasuje dla dziewczynki i chłopca. Zrobiłam ją według przepisu Justyny i jestem z niej dumna :) Właściecielka Twojej kamizelki jest urocza, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoją wersję. Jest boska. Może pochwaliłabyś się nią na Ravelry :-)
      Dziękuję za słowa uznania!

      Usuń
  4. Piękne sweterki robisz. Przyda Ci się wełenka więc zapraszam po odbiór nagrody. Napisz mi adres do wysyłki na
    aaanna1@gazeta.pl

    gratuluję i pozdrawiam

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Gratuluję pierwszego miejsca w KAL'u :):):)

    OdpowiedzUsuń