wtorek, 27 listopada 2012

Listopadowy Riparian...

Łucji wyszedł pierwszy ząb - lewa dolna jedynka, a ja skończyłam chustę, nad którą pracowałam w ramach zabawy KAL (czy ktoś może mnie oświecić, jak rozwinąć ten skrót?) zorganizowaną przez Lete. Riparian to piękny, prosty i jednocześnie bardzo elegancki wzór. Bardzo mi się podoba i na pewno kiedyś go powtórzę.







 

Dane techniczne:
  • włóczka: 100purewool Merino fingering, ok. 1,5 motka (650 m);
  • druty: nr 4,5 mm
  • rozmiar: w najszerszym miejscu chusta ok. 130 cm
  • Uwagi:

  1. Nauczyłam się robić rzędy skrócone, które do tej pory bardzo mnie przerażały, a okazały się banalnie proste. 
  2. Wzór jest napisany bardzo jasno i klarownie, niemalże łopatologicznie, co pozwala nawet początkującym drutującym się z nim zmierzyć. 
  3. Kombinacja oczek prawych i lewych w połączeniu z narzutami daje niesamowity efekt. Chusta właściwie już przed blokowaniem wygląda pięknie.

26 komentarzy:

  1. Śliczna wyszła,może też spróbuję tego wzoru,pozdrawiam serdecznie,Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, spróbuj :-) Szczerze polecam.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Co skrót oznacza - nie wiem :) Może to od angielskiego o wspólnym dzierganiu chusty? Warto było! Jest piękna ,a Księżniczce tylko dziewiętnaście ząbków zostało do wyjścia:) Nawet nie zauważysz kiedy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A potem powtórka z rozrywki przy zmianie mleczaków na stałe ;-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powtórzę się: przepiękna! Normalnie aż bym ją jeszcze raz zrobiła (gdyby nie moja niechęć do dziergania tego samego kilka razy :-)

    KAL to od Knit Along czyli coś jak "dziergajmy razem".

    A że łopatologicznie? Haha, zboczenie ze szkoły chyba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze raz dziękuję za pochwałę:-)
      O, właśnie rozwinięcia po angielsku nie mogłam rozkminić.
      Dla mnie to tylko zaleta, kiedy wzór jest rozpisany krok po kroku.

      Usuń
  5. A w ząbkowym bólu łącze się i ja. Agniecha to ma już miejscówkę między nami w wyrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to oby szybko poszło, a raczej wyszło ;-)

      Usuń
  6. rewelacja! nawet nie wiedziałam, że efekt może być tak ciekawy :) chyba czas odpocząć od ażurów chuścianych zimą aż się o to prosi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, co? Druty w dłonie i do dzieła! :-)

      Usuń
  7. Rzeczywiście jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pochwałę!

      Usuń
  8. No - bardziej niż bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Chusta przecudnej urody, kolor świetny :) Zawsze wiedziałam,że w prostocie tkwi siła ;)
    Szybkiego i bezbolesnego ząbkowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na moje wcześniejsze prace łatwo odgadnąć, że uwielbiam prostotę. Dziękuję!

      Usuń
  10. Drugie zdjęcie mi się tak strasznie strasznie strasznie podoba :) chusta przepiękna, ale na tym zdjęciu to TY królujesz. Apeluję o zmianę zdjęcia profilowego ;)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chyba da się coś zrobić w kwestii zmiany zdjęcia profilowego :-)

      Usuń
  11. Chusta marzenie! Jeden z moich ulubionych kolorów. Zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Bardzo dziękuję za miłe słowa i wyróżnienie.

      Usuń