czwartek, 20 września 2012

Jagodowy skończony...

Trwało to wieki, ale już jest. Mój największy do tej pory projekt szydełkowy. Kocyk wyszedł mi dosyć spory, ale w końcu Łucja pigmejem nie jest.



To zdjęcie najlepiej oddało kolory kocyka.
O samej włóczce już pisałam i podtrzymuję tę opinię. Nitka jest do bani, ale kolory są śliczne. Niestety nie rekompensują licznych zgrubień i łączeń w motku. Divę kupiłam pierwszy i ostatni raz. Z kolei projekt chciałabym kiedyś powtórzyć w wersji "dorosłej". Marzy mi się taka narzuta na łóżko. Tylko kiedy to kiedyś zaistnieje, nie wiem.
Brzeg wykończyłam słupkami i oczkami rakowymi. Te ostatnie, choć robiłam je pierwszy raz, okazały się banalnie proste.



Dane techniczne:
  • wymiary: 75 cm x 100 cm;
  • włóczka: Alize Diva Batik, 400g; resztki białej bawełny z moich zapasów;
  • szydełko nr 2,00 mm;


19 komentarzy:

  1. Przepiękny kocyk a jak widać właściciel też dumny.Pozdrawiam.Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Łucji.

      Usuń
    2. Łucja to doceni dopiero po latach .Zachowaj go dla wnuków.pozdrawiam.

      Usuń
    3. Czasem mi się wydaje, że już docenia, bo potrafi tak słodko się wtulać w ten kocyk...

      Usuń
  2. Sliczny kocyk, a wlascicielka kocyka przyeslodka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kocyk, kolory wyglądają wspaniale. Ale co tam kocyk, jego właścicielka to dopiero słodziak!!!! Co za mina! Cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, zwłaszcza jak "zrobi" te minę podczas jedzenia. Wtedy zastanawiam się nad zaopatrzeniem się w jakąś osłonę na twarz. Cała jestem opluta np. dynią :-)

      Dziękuję za pochwałę.

      Usuń
  4. super kocyk :) wersja dorosła też byłaby powalająca na pewno ale podzielam Twoje zdanie co do czasu wykonania - ja w ubiegłym roku zaczęłam narzutę dorosłą na szydełku z kwiatków i tak już rok mija a ja dalej na początku drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Otóż to. Chciałoby się mieć, ale ogrom pracy jaki nas czeka, przynajmniej mnie troszkę stopuje...
      Trzymam kciuki, żebyś szybko ruszyła do przodu.

      Usuń
  5. Jest piękny :) Aj dlaczego ja nie umiem szydełkować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Marleno, czas się nauczyć ;-) Ja też nie umiałam szydełkować. Po swojemu trzymam szydełko, znam tylko parę oczek, ale jakoś udało mi się dokończyć to "dzieło".

      Usuń
  6. Cudny kocyk,kolory bajeczne,właścicielka kocyka przesłodka,pozdrawiam ,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała Dama ma super kocyk! A mama "Zuch",że taki śliczny zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-)
      Oj długo dzióbałam oczka... Bardzo ciężko było wyrwać choć chwilkę na szydełkowanie. Dumna jestem z siebie, że mi się udało skończyć kocyk.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pochwałę:-)

      Usuń
  9. Kilka dni temu zgubiłam ten kocyk i nie mogłam go odszukać, a tu jest! Niezwykle mi się podoba. Co prawda wiele wiele lat temu szydełkowałam zwykłe słupki i teraz już nie mam o tym pojęcia... Jednak chciałabym się tego podjąć, bo kocyk cudny, a i kolory również! Czy mogę otrzymać jakiś wzór, wskazówkę jak to zrobić?
    -Agnieszka

    OdpowiedzUsuń