niedziela, 11 marca 2012

Zapowiedź wiosny...

Wciąż czekając, aż Mała postanowi zawitać po drugiej stronie brzucha, zrobiłam swoją, wiosenną wersję narzutki dla niemowlaka według tego wzoru. Do tego tyci sweterka zużyłam resztki żółtej bawełny i melanżowej Mercan Batik, którą wykorzystałam do zielonej chusty dla mojej siostry.







Pagatku, Urszulo79, Cicha, Dziergam Sobie, Antosiu, NietylkoSZALenstwo - Dziękuję :-)
Cicha, DziergamSobie, Antosiu - no niestety Młode ma chyba inne plany na najbliższe dni. A ja zamiast kołysać już kołyskę z wypełnieniem, kołyszę się sama na boki z mega wielkim brzuchem.
NietylkoSZAlenstwo - trzymam kciuki za szybkie ukończenie poduszki

4 komentarze:

  1. Cudeńko,no kochana Ty się powoli pakuj, mała jakaś leniwa,za dobrze jej u mamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny sweterek Ci wyszedł :) 3maj się dzielnie, mam nadzieję,że kolejne cudeńka będziesz prezentować na małej modelce :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Kolory rewelacyjne! Bo sam krój widziałam już u Lete. Ale w tej wersji równie mocno mi się podoba!!! :D

    OdpowiedzUsuń