niedziela, 4 marca 2012

Jestem już gotowa...

A Ona chyba jeszcze nie. Dzieć zdecydowanie zadomowił się w brzuchu. Szaleje jak zawsze i ani myśli wychodzić, a mi pozostaje czekać. Tylko niech ktoś mi powie, ile?

Tymczasem skończyłam sukienkę dla Małej. Skorzystałam z popularnego wzoru Little Sister's Dress





Ponieważ moja próbka była inna niż podaje autorka wzoru, nie jestem pewna co do rozmiaru, jaki mi wyszedł. Oczka nabrałam według rozpiski dla 6 miesięcy, ale sukienka wydaje się pasować na większą osóbkę.

Dane techniczne:

  • włóczka: Phildar Licorne zdobyta w ciuchlandzie; 100% bawełny w kolorze fuksji; na ten projekt zużyłam niecałe 3 motki po 50 g,
  • druty: 3,00 mm,
  • od siebie dodałam małe szydełkowe kwiatki. 

Violu - Dziękuję za pochwałę zimowego haftu. Brzuch może i uroczy, ale zdecydowanie dla mnie już za ciężki ;-)
Urszulo79 - Dziękuję za wyróżnienie.
Bellis - Ano już niedługo. Właściwie odliczam już niemalże godziny.
nietylkoSZALenstwo - Dziękuję podwójnie ;-)
Lete - Termin mam na 6 marca. Ciekawe, czy Mała będzie punktualna. Chętnie popatrzę na Twoją wersję sukienki.

11 komentarzy:

  1. Witaj !Przepiękna sukieneczka!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukieneczka przesłodka, bardzo lubię tan wzór. A młodzież przyjdzie na świat 8 marca tak obstawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza sukienka.
    I życzę, żeby jednak mieszkanka brzucha nie kazała na siebie po tej stronie brzucha czekać. No i tak, 8 marca to całkiem fajna data. Taka kobieca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka pieknie się prezentuje, "kfiatki" jej jeszcze uroku dodają!
    a Dzieć pewnie sam nie wie kiedy mu się na świat zachce;) idź do kina to podobno dobry sposób na uwolnienie buntowników !!!! Trzymam kciuki za sprawną akcję i samo zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekna sukieneczka. Zycze powodzenia i duzo zdrowka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kreacja,córcia urośnie,będzie jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne wdzianko :)
    Dziewczynki lubią mamusie przetrzymać.
    Może mała czeka na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja słyszałam ,że dziewczynki siedzą w brzuszku trochę dłużej:) I tak Masz szczęście ,że ominęły Cię upały:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukieneczka cudna! życzę cierpliwości i aby gładko poszło! trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń