wtorek, 27 grudnia 2011

Shaelyn...

Black Forest i Frost on the Grass to dwie wersje tego samego wzoru. Pierwszą chustę podarowałam pod choinkę mamie K. Druga ozdabia szyję mojej mamy. Do obydwu zamówiłam u Mao szpilki. Są uwiecznione na zdjęciach.




Dane techniczne:

  • włóczka typu lace z 100purewool, kolory: vineyards i green mountains; doskonała w robocie, miękka i miła w dotyku, bardzo dobrze się zblokowała;
  • druty: 3,00 mm, na których nabrałam oczka i przerobiłam pierwsze rzędy listwy brzegowej, oraz 4,00 mm dla pierwszej i 4,5 mm dla drugiej chusty;
  • Black Forest zrobiłam prawie dokładnie według wzoru, bo w ostatniej sekcji ażurowej przerabiałam  razem dwa oczka prawe a nie lewe;
  • Frost on the Grass ma więcej modyfikacji; oczka przy listwie brzegowej i w środku dodawałam za pomocą narzutów;
  • wymiary po zblokowaniu  kolejno: 130 cm x 63 cm oraz 150 cm x 66 cm;
  • wzór: spodobał mi się od razu, jak tylko go zobaczyłam. Jest prosty, ale w moim przypadku wymagał uwagi. Zieloną chustę kilka razy musiałam pruć, bo jakimś cudem gubiłam oczka.




Anko, Nailao, Anito, Lidko, NietylkoSZALenstwo, urszulo97 - dziękuję za miłe słowa. teraz, kiedy uporałam się z dzianymi prezentami, mogę wrócić do kocyka.
Goniuu - sama zastanawiałam się nad białym (ten kolor chyba najbardziej pasuje mi do tego wzoru), ale kiedy zobaczyłam tę zieleń, to szybko zrobiłam zamówienie na motki. Mam nadzieję, że wkrótce pochwalisz się swoją wersją.

Wszystkim dziękuję za życzenia świąteczne.

8 komentarzy:

  1. Cacuszko! Zielona jakby "mojsza", ale tej w fioletach też zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te chusty! Wzór zaczerpnięty z Raverly czy z innego źródła? Marzą mi się takie chusty, ale narazie bardziej skupiam się na kolekcjonowaniu wzorów, chociaż i coś tam próbuję dziergać. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne chusty, jestem nimi prawdziwie oczarowana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne chusty, zwłaszcza pierwsza - z racji koloru ;)

    OdpowiedzUsuń