środa, 28 grudnia 2011

Atramentowy...

W poprzednim poście pokazałam prezenty dla mojej mamy i teściowej. Dziś kolej przyszła na ostatni dziany prezent. Dostała go moja siostra. Aigua Cowl to moja wersja Honey Cowl - bardzo szybki i efektowny projekt. 



Dane techniczne:

  • włóczka typu fingering 100purewool, kolor aigua;
  • druty nr 5,00 mm
  • na wersję dłuższą nabrałam 220 oczek
  • wymiary: 60/x2/ cm x 20 cm
Anko, kachazet, milabydgoszcz - dziękuję
Kankanko, DziergamSobie - oj ciężko mi było dobrać dla obu mam kolory. Ale opłacało się. Każda zadowolona. 
Renik - wzór znajdziesz na Ravelry; kliknij w odnośnik pod danymi technicznymi. A kolekcjonować nie radzę. Sama wpadłam w tę pułapkę. Uzbierałam do swojej kolekcji teraz tyle pięknych wzorów, że nie wiem, który wrzucić na druty.

5 komentarzy:

  1. Jak szybki, to w sam raz dla mnie :) Mnie też udało się wpaść w pułapkę kolekcjonowania wzorów...muszę wreszcie przejść od zachwycania się do działania

    OdpowiedzUsuń
  2. Też znalazłam niedawno ten wzór i mam ochotę go wydziergać. Twój otulacz ma śliczny kolor!
    Chusty też podziwiałam, Mamy musiały być zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny kolor tego otulacza ;)))) a wykonanie wiadomo ... the best !
    kolekcjonowanie wzorów .... ja mam trzy grubaśne segregatory ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super!
    Szczęśliwego Nowego Roku! Spełnienia marzeń i relaksujących godzin przy robótkach.

    OdpowiedzUsuń