środa, 23 listopada 2011

Zapowiedziana sesja...

Czyli jeden grubas i dwa wyroby włóczkowe w obiektywie.
Na pierwszy ogień idzie Rikke. Ciepła i milutka mimo, że to tylko mocno akrylowa Chainette. Na razie prezentuję z niezbyt pasującą kolorystycznie chustą, którą zrobiłam w zeszłym roku w ramach szkółki Maknety. Ale albo zrobię kolejną Rikke dla siebie albo nowy szyjogrzej, żeby nie wyglądać tak kolorowo.



A tu Inka w wersji plenerowej niezblokowanej. Skończyłam ją na jeden dzień przez wyjazdem, na który musiałam koniecznie mieć taki cieplutki sweter, toteż o niczym innym niż potraktowaniu parą nitek włóczki nie było mowy. Nadrobię po powrocie. 
Dane techniczne:
- włóczka zdobyczna na Allegro, wełna jagnięca, mega ciepła;
- druty 7,00 mm;
- zużycie: hmm... nie zdążyłam zważyć przed wyjazdem;
- miały być trzy guziki, które dostałam od Bellis, ale niestety ginęły na tle włóczki. Zastąpiłam je jednym guzikiem drewnianym;
- wzór:  zdecydowanie polecam. Kiedy dopasowałam wreszcie ilość oczek poszło szybko.




Pagatek, Lete, NietylkoSZALenstwo - dziękuję :-)
Monotema - właśnie przerobiłam pierwsze rządki kocyka i już mnie drażnią te niteczki, ale wytrzymam :-)

11 komentarzy:

  1. O mamuśka! Ty już niedługa swoją pannę przywitasz, co nie? :-)
    Fajne brzucho, fajne :-)
    Robótki też, ale zrozum teraz co innego moją uwagę przyciąga :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super czapka i sweter<reszta też:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka na plaskacza wygląda bardzo niepozornie. A na ludzi prezentuje się świetnie.
    A sweterek ślicznie ozdabia brzucho :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajową masz czapę, ja tez taka robię. Super wyglądasz "Mamuśka" . Pozdrawiam Anka480 z blogu świat z nitek

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo twarzowe udziergi, i chyba ciepłe ;) fajnie w nich wyglądasz, są bardzo twarzowe ;))) brzuszek z reszta też!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek świetny :) Bardzo mi się podoba zestawienie z białą bluzką i dżinsami! I Brzucho fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na mój blog po odbiór wyróżnienia!
    Mam nadzieję, że sprawię ci przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oho! To faktycznie musi być niedługo jak Ktosia się pojawi! Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. ALE FAJNIE WYGLĄDASZ!!!
    swetrek jest śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna mama :) Wspaniałe rzeczy tworzysz, dodaję Cię do znajomych i z pewnością będę odwiedzała Twój magiczny zakątek ;) Śliczny sweterek, cudo. Pozdrawiam cieplutko oraz zapraszam równie serdecznie na swojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń