środa, 12 października 2011

Świąteczny SAL 2011...


Postanowiłam wziąć udział w kolejnej zabawie SALowej. Tym razem mój wybór padł na urzekająco piękny zimowy sampler autorstwa Lili Soleil. Zawsze chciałam coś podobnego zawiesić na ścianie, a teraz dzięki Aploch mam ku temu okazję. Oto efekt kilku godzin pracy:


Moje zestawienie kolorystyczne jest inne od oryginału. Wybrałam mulinę DMC nr 318. Jakoś mi ta szarość się spodobała. Materiał to kanwa DMC 18 ct. Płatki śniegu będą imitowane przez maleńkie białe perełki.

NietylkoSZALenstwo - ten wzór jest jak najbardziej dedykowany początkującym. Polecam.

4 komentarze:

  1. Ten SALowy wzór jest pięny! Po tym co już zaczęłaś wydaje mi się, że to sporch rozmiarów haft. Wybrana przez Ciebie kolorystyka zapowiada się bardzo ciekawie. Czekam cierpliwie, żeby zobaczyć jak będzie wyglądał w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zestawienie jest super!! Nie pomyślałam o szarości - a to błąd!! I jak sporo już krzyzyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie, ja to musiałabym startować z poziomu -10 ;) igła to mój wróg! Twoja nowa praca zapowiada się bardzo wykwintnie ;)))

    OdpowiedzUsuń