niedziela, 23 października 2011

Świąteczny SAL 2011 - część 2...

Kolejna odsłona samplera świątecznego. Krzyżyki przybywają w ekspresowym tempie mimo, że nie poświęcam dużo czasu na haftowanie.


W międzyczasie zabrałam się też za Inkę. Swoje już przeleżała, a do tego pogoda ostatnio mocno się popsuła, co bardzo mnie motywuje do pracy nad tym swetrem. Mam nadzieję, że już niedługo pochwalę się Wam postępami.

Jagno, 1kotko - dziękuję za słowa uznania
Adziu1313 - haft nie będzie duży. Jego wymiary to: 23 cm x 25 cm.
nietylkoSZALenstwo - to zasługa pięknego wzoru. Moje krzyżyki są często nierówne. Zresztą daleko mi do profesjonalistek.

2 komentarze:

  1. Przybywa szybko i ladnie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. na święta będzie jak znalazł ;)) wzór nie wzór, dla mnie bomba ;))

    OdpowiedzUsuń