sobota, 8 października 2011

Drugi...

Powstał w ekspresowym tempie. Dwa dni to jak na mnie naprawdę hiperszybko, nawet jeśli to taka mała robótka. Projekt bardzo wdzięczny, ale o tym pisałam już w poprzednim poście.



W tym przypadku nie miałam problemu z guzikami. I tu od razu przyznam się Wam, że niestety wygląd wygrał z praktycznością. Misie są prześliczne i idealnie pasują do niemowlęcego sweterka, ale wydaje mi się, że zapinanie ich, kiedy dziecko jest w środku będzie troszkę problematyczne ze względu na kształt samego guzika.


Dane techniczne:
Pracowałam na drutach nr 4,00 mm. Włóczka to Wolle Rödel Filosoft w kolorze naturalnym. Na ten egzemplarz poszło troszkę więcej niż jeden motek, tzn. ca. 55g. Skład włóczki jest fenomenalny - pół na pół wełna merino i bawełna. Rewelacja w dotyku i robocie. Szkoda, że w Polsce Filosoft jest niedostępna. Swoje dwa motki upolowałam na Allegro. 

Agnieszkasz123 - Allegro monitoruję już od jakiegoś czasu. Znalazłam nawet jednego sprzedawcę, który ma kilkanaście kolorów bardzo fajnych, bo prostych w kształcie guzików. Niestety są za małe i nie ma szansy na większe.
Kachazet - Jak zobaczyłam te guziczki, to z miejsca się w nich zakochałam.
Bellis - Już nie mogę się doczekać, kiedy ubiorę w te ciuszki Ktosia
Kruliczyco - projekty dla dzieci są ekspresowe w wykonaniu. Co prawda dopiero debiutuję w tej materii, ale mogę już teraz podpisać się pod tym stwierdzeniem obiema ręcami :-)
NietylkoSZALenstwo - pomysł na guziki jest, ale jego realizacja pozostawia wiele do życzenia. Mam nadzieję, że w końcu znajdę dokładnie takie jakie sobie wymyśliłam.

9 komentarzy:

  1. Śliczny, uroczy i guziczki faktycznie pasują idealnie!
    Tak sobie tylko pomyślałam że Ci podpowiem, żebys dziergała sweterki w różnych rozmiarach - moja koleżanka urodziła przedwczoraj synka o słusznej wadze 5200g, taki noworodek na pewno się do sweterka nie zmieści :D
    Ja jednak Ci życzę Ktosia średniej wagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do komentarza przedmówczyni dorzucę jeszcze, że noworodki wyrastają błyskawicznie. Praktycznie w ciągu dwóch, trzech pierwszych tygodni zycia zmieniają rozmiar ciuszków na większy :-)
    A domniemaną niepraktycznością guziczków w ogóle się nie przejmuj. Umiejętności ninja dzieciaczki nabierają trochę później, z początku jednak dają się dość łatwo przebierać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa dni, po prostu ekspres jakiś :)
    Piękny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  4. extra sweterek i turbo tempo! no i są guziczki ....

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze maleństwo, Maleństwu na pewno będzie w nim ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń