wtorek, 30 sierpnia 2011

Plany...

Mam ich ostatnio wiele. Całe wakacje spędziłam na ich układaniu. Życie je non stop weryfikuje i napiszę Wam szczerze, że wcale mnie to nie martwi.



Dziś nasza trzecia rocznica ślubu - skórzana (ciekawe dlaczego akurat skórzana, ktoś wie?). Spędzimy ją zwyczajnie - K. w pracy, ja lepię knedle ze śliwkami. A prezent rocznicowy... Cóż, pojawi się w marcu:-) Także w najbliższym czasie pewnie stanę się monotematyczna robótkowo. Wszak trzeba powoli rozpocząć przygotowania na przyjście nowego. Miętowy na razie został ochrzczony moim pierwszym "ufokiem". Jakoś straciłam do niego cierpliwość. Na pewno go dokończę, ale już bez stresu. Będzie jak znalazł na następne lato. Teraz na tapecie są sweterki, kocyki, czapeczki oraz inne akcesoria niemowlęce - lista ulubionych na ravelry wciąż rośnie. 

15 komentarzy:

  1. achhhhhhh jak pięknie, najlepsze życzenia!

    A skoro w drodze Ktoś Bardzo Ważny podsyłam linka do ślicznego kocyka, własnie jest u mnie na drutach. Robi się baaaaaaaaaaardzo szybciutko, polecam!

    http://www.straw.com/cpy/patterns/baby-child/merino5-bear-baby-blankt.html

    OdpowiedzUsuń
  2. serdeczne gratulacje :)
    Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i chowajcie się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :-)
    Zarówno z zaistnienia Nowego jak i rocznicy ślubu. My też obchodzimy, dzisiaj, 14 już, i, wstyd się przyznać - umknęło mi to w nawale obowiązków dnia codziennego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ miłe wieści! Gratulujemy i życzymy wszelkiego powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje!!! Zycze wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromne gratulacje! Lista mamuś dziewiarek rośnie w tym roku, że hej ;-)
    My mamy 3. za jakiś tydzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję! spokojnego oczekiwania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwości zwykłych codziennych i ciepłych, dobrych dni Wam życzę!
    Młodemu Człowiekowi w drodze też ciszy, harmonii, ciepła i radości oraz szczęśliwego dotarcia do mety!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :D

    w najnowszym wydaniu specjalnym Sandry jest sporo pomysłów na ciuszki dla takich maluchów :D może coś cię zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje!!!!
    Ja przecieram Ci szlaki, mój prezent powinien pojawić się w styczniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje!!! super wiadomość!! myślę, że nie ma się co przejmować monotematycznością - ciuszki jakie wymyślisz dla maleństwa będą super - fajnie jest mieć kreatywnie drutującą mamę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie,będę czekać na dzidzię i oglądac przesłodkie ciuszki.

    OdpowiedzUsuń