poniedziałek, 25 lipca 2011

Wyróżnienie...


Dziękuję MaBie i  NietylkoSZALeństwu za wyróżnienia. 
Pozwolicie, że nie będę przekazywała go imiennie dalej. Moim zdaniem wszystkie blogi zasługują na tę nagrodę, a ja nie chciałabym nikogo pominąć. Dlatego zapraszam po odbiór odznaki każdego, kto mnie odwiedza i ma ochotę wziąć udział w zabawie.
No to wstęp mam za sobą. Teraz coś tam o mnie:
1. Jestem leniwa. I ciągle w moim życiu udowadniam, że prawo Parkinsona nie tyczy się tylko biurokracji.
2. Jestem straszną nerwuską, czasem wręcz choleryczką. Bardzo łatwo mnie wyprowadzić z równowagi. Kiedy już to się stanie, biada temu, kto stanie mi na drodze.
3. Uwielbiam prowadzić samochód. Mam prawo jazdy od ponad 10 lat i bez niego nie wyobrażam sobie swojego życia.
4. Nie pracuję i zajmuję się domem. Nie lubię określenia "kura domowa", choć czasem ironicznie sama siebie tak nazywam.
5. W tym roku kończę 30 lat i zastanawiam się, czy będę z tego powodu miała depresję. Kiedy stuknęło mi 19 lat nie mogłam się pogodzić z myślą, że już nigdy nie będę nastolatką.
6. Z moim mężem znamy się od 7 klasy podstawówki. A jesteśmy razem już 13 lat (chyba, bo tak na szybko przeprowadzam obliczenia ;-])
7. Nie lubię pisać o sobie. Wolę słuchać i czytać innych.

Poza tym jeszcze trochę tu pomilczę. Nie mam siły na nic poza leżeniem. Do drutów mam jakiś wstręt, z igłą to samo. NietylkoSZALeństwo - miętowy leży odłogiem i nawet końcem kija nie chce mi się go tknąć. Ale to przejdzie :-)

2 komentarze:

  1. Gratuluję zasłużonego wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygrania niespodzianki :) Podeślij mi, proszę, Twój adres na malachitowaa(at)gmail.com, wyślę Ci wygrane rzeczy.

    OdpowiedzUsuń