piątek, 1 lipca 2011

Candy - zagadka WYNIKI

Dziękuję za udział w zabawie. Dzięki niej poznałam wiele nowych dziewczyn zajmujących się rękodziełem. Pozwoliłam sobie u Was się rozgościć.
Na początek rozwiązanie zagadki. Chodziło o konika z Dalarna (powszechnie nazywany konikiem Dala). Sosnowe drewno, czerwona, biała, żółta, niebieska, zielona i czarna farba, tradycja i rzemiosło połączone w figurkę konia. Taki drewniany konik od dawna mi się podoba i może kiedyś zagości w moim domu. A tymczasem postanowiłam wyhaftować zastępstwo i podzielić się nim z Wami.


Nagrodę gwarantowaną otrzymuje ELLIE, która jako pierwsza odgadła co wyszywam. 
Teraz kolej na losowanie. Nad jego poprawnością czuwała jednopieskowa komisja reprezentowana przez Adę. Ja wystąpiłam w roli kronikarza i fotoreportera, a jako Sierotka vel Maszyna Losująca - Pan Mąż.


I oto drugi konik kopytkuje do KAROLINY.


Ellie i Karolino - gratuluję. Prześlijcie mi drogą mailową Wasze adresy. Mój e-mail znajdziecie w moim profilu.


Muno - ścieg pończoszniczy daję radę dziać tylko w towarzystwie jakiegoś filmu (lub serialu), najlepiej ulubionego i znanego na tyle, żebym nie musiała zbyt często odrywać oczu od robótki.
Nailaa - w końcu są wakacje, więc masz prawo się lenić. Na zdrowie!;-)
Dziergam Sobie - nie, nie, przeceniasz moje umiejętności. Moje oczka nawet po upraniu dzianiny są często nierówne, ale cały czas pracuję nad techniką:-)
Kachazet - wzorki są wymagające i za to je lubię, zwłaszcza takie, przy których trzeba się mocno skupić na liczeniu. 
NietylkoSZALeństwo, Anko - o tak, kolor niezmienne kojarzy mi się z rześkością mięty. 

10 komentarzy:

  1. Juppppiiii!!! Ale się cieszę! Dziękuję bardzo :)
    Pozdrawiam serdecznie
    E.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za super zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwyciężczyni gratuluję,a tobie dziękuję za przefajną zabawę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wylosowanej i pozdrawiam Wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW :) Nie wierzę... ale się cieszę, zwłaszcza że to konik, a ja uwielbiam koniki :o*
    Zaraz prześlę adresik i zapraszam też na moją zabawę: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/zabawa-wakacyjna-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyń!! Piękne koniki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniki urocze:-) miło,że do mnie zajrzałaś, ja pozwolę sobie zerkać do Ciebie często, pięknie tu:-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Konik jest cudowny!! Już do mnie zawitał :) Dziękuję baaaaaaaaaaardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na mojego bloga po odbiór wyróżnienia :)

    maba-handmade.blogspot.com/2011/07/dziekuje.html

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na mojego bloga po odbiór wyróżnienia ;) a miętowy "się robi?"

    OdpowiedzUsuń