czwartek, 9 czerwca 2011

Myszki baletnice - SAL

Wreszcie przyszła paczuszka z brakującymi mulinami, toteż mogłam zabrać się do pracy nad tym uroczym haftem. 


Na razie nie mam dla niego pomysłu. Może komuś go podaruję, może odłożę na półkę. Po prostu postanowiłam wziąć udział w zabawie, którą zorganizowała Myszszeczkunia. Zasady są proste, terminy nie restrykcyjne, ale mobilizujące zwłaszcza, że część uczestniczek już zaczęła - ba, nawet kończy - swoje hafty. 

Turkusowy Oriel już na finiszu. Skończyłam plisę. Uprałam i zblokowałam dzianinę, ale nie mam pomysłu na guziki. Chyba czeka mnie mini maraton po pasmanteriach w Warszawie, bo moje okoliczne są raczej skąpo zaopatrzone.

Nailaa - Ja właśnie jestem na etapie kompletowania różnych robionych własnoręcznie letnich sweterków. 

6 komentarzy:

  1. piekne myszki:) czy mozna prosic o schemat?
    limonka23@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogę prosić o schemat?
    sigmatka1983@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry :)
    Czy ja również mogłabym prosić o schemat myszek?
    elizaorzeszkowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli to nie problem to ja też bardzo prosiłabym o schemacik :) przesłodkie mój e-mail: sanczina@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Myszki są prześliczne :) Czy można prosić o przesłanie schematu?:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    k.wasiak@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam te myszki zawsze mi się podobały czy też mogła bym prosić o schemat anetapienkowska@gmail.com
    z góry bardzo dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń