środa, 1 czerwca 2011

Letnio...

się zrobiło za oknami. Letnio też na drutach. Ledwo skończyłam projekt dla mojej siostry, to już rozpoczęłąm pracę nad nowym. Zaopatrzyłam się w parę motków turkusowej bawełny Dropsa Safran, które mam nadzieję przemienić w leciutki sweterek z krótkimi rękawami. Jakiś czas temu wpadł mi w oko wzór Oriel Lace Cardigan. Posiłkując się wskazówkami z forum Maranty skończyłam już najnudniejszą część schematu, czyli jersey. Teraz powinno być z górki, bo został mi już tylko ażur i wykończenie rękawków. A i jeszcze plisa - no z tą to będzie trochę zabawy, bo pierwszy raz będę taką robiła.



Zbiorowo dziękuję za miłe słowa o Violet Lady.

1 komentarz:

  1. wow zapowiada sie super :)
    ja uwielbiam wszelakie letnie swetry i sweterki,narzutki i tego podobne :) mam ich całą masę w szafie :D

    OdpowiedzUsuń