niedziela, 12 czerwca 2011

Candy - zagadka!

Już dawno powinnam to zrobić. Okazji było wiele: pierwsza i potem druga rocznica blogowania, setny post czy osiągnięta 10000/20000 liczba odwiedzin. Przyznaję się, że trochę zaniedbałam tę sferę. Przepraszam i nadrabiam zaległości. A więc ogłaszam pierwsze candy na moim blogu.
Candy - zagadka.
Co to jest?

Pierwsza osoba, która poda najbardziej precyzyjną odpowiedź otrzyma to, co jest przedmiotem zagadki.
Ale to nie wszystko. Każda kolejna osoba, która zostawi komentarz pod tym postem weźmie udział w losowaniu drugiego egzemplarza.
Zasady są proste:
- w zabawie mogą wziąć udział wszyscy. I ci, którzy własne blogi posiadają oraz ci, którzy ich nie mają (tych ostatnich proszę o zostawienie namiarów na siebie w postaci adresu e-mail);
- posiadacze blogów umieszczają u siebie informację o moim candy;
- zabawa trwa do 30 czerwca;
- losowanie i podanie wyników odbędzie się dzień później.

Zapraszam wszystkich do zabawy.

25 komentarzy:

  1. Widzę konia:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konik na biegunach? Indiańska amazonka galopująca na swym rumaku? Jedno jest pewne - będzie sliczne, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tamborek, płótno w kratkę, cztery "szpulki" nici.
    i kawałek konia! przepraszam, nie znam się na terminologii :) ale gdybym wygrała, to się podszkolę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza moja myśl to także konik,ale jak się bliżej przyjrzałam-"odwróciłam hafcik"to stwierdziłam że mogłyby być i rybka:)A że lato się zbliża ,to stawiam właśnie na rybę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też stawiam na konia, może w jakimś baśniowym krajobrazie będzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest koń :) Zgadzam się z przedmówczyniami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez mysle, ze to konik :)Moze to bedzie jednorozec?
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja myślę że to będzie ognisty smok :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja obstawiam konika ale morskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podpisuje sie pod innymi-też konik.-Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Też obstawiam konika-chyba bajkowy Pony :)
    W kolejeczce się ustawiam :) Zapraszam również na mój konkursik: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/konkurs-na-imie-dla.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez widzę konika morskiego, chyba:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi to się kojarzy ze szwedzkim konikiem Dala :)
    pozdrawiam
    E.

    http://uellie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. konik na biegunach - tak obstawiam i w kolejce się ustawiam :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym obstawiała konika szwedzkiego - ewidentnie jego kolorystyka :)
    Pozdrawiam,
    Ola
    Warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obstawiam konika morskiego:)

    OdpowiedzUsuń
  17. może to jakiś wąż, nie wiem:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę,że to konik
    Pozdrawiam :)
    daria7ds@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja myśle że to nie jest konik, ale coto ma być zielonego pojęcia nie mam:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. horse :)
    perhaps carousel
    http://inga2010.blogspot.com/
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  21. Konik na biegunach:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. myślę, że będzie to konik jadący na kółkach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. i dla mnie to konik bedzie!!!
    www.mamaijowefilcyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń