wtorek, 19 kwietnia 2011

Już jest...

Red Ruby jako opera finita. Sweterek wymęczony, o czym pisałam w poprzednim poście, ale jest. Uprany i gotowy do użytku. Rękawy 7/8. Ściągacz inspirowany Shalomem [1 oczko prawe przekręcone, 1 oczko lewe].




Zbliżenie na guziczki.


Dane techniczne:
włóczka - Sonata (Anilux), 350g 
druty - 3,00 mm
czas pracy - prawie miesiąc
Uwagi:
1. Sonata to trudna w robocie włóczka. Uprzedzano mnie o tym. Dzianina najładniej wygląda, kiedy ścisło przerabiamy oczka. 
2.Jeśli szukacie prostego wzoru na uroczy kardigan to polecam projekt Effci

Obecnie na druty wrzuciłam fioletowy Kashmir Wnuka. To oznacza tylko jedno - powrót do FLS, tym razem dla mojej siostry.

Anno - Jak widzisz nie poddałam się :-) Na razie jestem zadowolona z efektu.
Dziergam Sobie - widziałam Twoją sukienkę dla córci. Śliczna wyszła.
Egunio - wymęczyła mnie ta robótka. Ale na razie nie jest tak  źle, jak myślałam. 
CU@5 - piszesz, że Sonata się zużywa. Cóż coś w tym jest. Po praniu nitki jakieś takie zmechacone są.
Maja71 - Jest dokładnie tak jak piszesz. Kiedy robisz w okrążeniach, to widzisz tylko prawą stronę robótki. A robione po lewej stronie lewe oczka przy ażurach, po prawej stronie są oczkami prawymi.

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszedł. Jakoś wcześniej się broniłam przed tym projektem ale chyba muszę go wpisać do mojej poczekalni robótkowej.
    Śliczny jest
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie leży. Możesz być dumna z efektu miesięcznej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyszedł sweterek - pięknie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny! taki dopracowany, super!
    też uważam, że bardzo dobrze leży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny - idealnie dopasowany!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny i taki energetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten sweterek, ładnie na Tobie leży. Osobiście lubię Sonatę, zwłaszcza na letnie bluzeczki ażurowe, nierówności niwelują się po praniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. super sweterek, podziwiam za cierpliwość i umiejętności, mi jeszcze do takich dzieł daleko ;(

    OdpowiedzUsuń