sobota, 12 marca 2011

Tadam...

Oto Malinowy w całej swojej okazałości. Dziś nastąpiła prezentacja przed rodziną. Sweter jest milutki i cieplutki, świetnie sprawdził się pod już-nie-zimową kurtką.



Dane techniczne:
włóczka - Kashmir (M. Wnuk), 300 g
druty - 4,5 mm
czas pracy - miesiąc
Uwagi:
1. Świetny projekt, szybki w robocie. Siostra zrobiła maślane oczy, jak zobaczyła mój egzemplarz, więc pewnie za niedługo popełnię dla niej drugi.
2. Robienie dziurek w jednym rzędzie - moje odkrycie roku, zdecydowanie polecam. Na bocznym pasku umieściłam nawet link do filmiku instruktażowego dla pamięci.
3. Nie będę bała się blokowania na mokro. Co prawda kosztowało mnie ono sporo nerwów, ale się udało i sweter osiągnął pożądaną przeze mnie długość.

CU@5 - zamieszczone przeze mnie zdjęcie było pierwszym z brzegu, takich cudeniek na Etsy jest bez liku. U mnie taka miska chyba raczej stałaby na półce za szybką, bo właśnie bałabym się, że ją zbiję.
Pierdruty - to jest świetny pomysł na wykorzystanie np. pękniętego pudełka, które normalnie zostałoby pewnie wyrzucone.
Kankanko - u mnie niestety wszystkie pudełka na płyty CD i DVD są zajęte przez w/w, ale tak to jest jak się ma informatyka za męża.
Bellis - mówisz (tfu... piszesz), masz. :-)
MaBa - a co powiesz na filcowe miseczki na włóczkę; poszukałam trochę i co jedna to ładniejsza.
Tkaitka - proste pomysły są zawsze najlepsze. Potrzeba matką wynalazków, jak to mówią.

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się układa! Wygląda jakby był "lejący" nieco. I ten energetyczny kolor!
    Na filmik zaraz zerknę z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest!!! Kolor piękny, i leży idealnie.
    Może tez się skuszę na ten wzór, skoro tak ładnie wychodzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny. Pieknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to widzę, że piknie wyszło!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Filcowe miseczki wyglądają ślicznie :) Tylko czy włóczka w takowej się swobodnie się "zachowuje"? Ciekawe. (Przy okazji niechcący znalazłam zdjęcie ekspresu do kawy z filcu :))) )

    A Malinowy jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszedł,kolor rewelacja:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny sweterek, podziwiam wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek, cudowny kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny sweterek, a kolor uroczy. Rozgościłam się u Ciebie i zostanę na dłużej jeśli pozwolisz.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny, warto było miesiąc się nad nim potrudzić! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Od początku śledziłam Twoje poczynania drutowe i powiem że strrrrrasznie zazdroszczę Ci tego pięknego sweterka:)) Ciekawy wzorek i fajny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń