poniedziałek, 15 marca 2010

Wyróżnienie i...


Dziękuję serdecznie Adzi1313 za to wyróżnienie. Po raz pierwszy dostałam taki znaczek i tym większa moja radość, bo to oznacza, że to, co dziergam czy wyszywam i pokazuję innym, cieszy się zainteresowaniem.
Owo wyróżnienie chcę podać dalej - dziewiarkom i hafciarkom, których blogi podpatruję po cichutku:
Maosiu1 - Twoje prace wykonane szydełkiem podziwiam w niemym zachwycie. Mam zamiar zgapić od Ciebie parę pomysłów, jednak dopiero uczę się sztuki szydełkowania;
Elishafciarko, Maju, Jolu - od śledzenia Waszych blogów zaczęłam swoją przygodę z haftem krzyżykowym. Wasze prace są dla mnie inspiracją. U Was znalazłam wiele wzorów, które chciałabym mieć u siebie, tylko kiedy ja je wyhaftuję?
E.guniu - rozbudziłaś moje marzenia o własnym kołowrotku. Na razie pozostaje mi tylko z zazdrością podziwiać Twoje własnoręcznie wyprodukowane włóczki.

Adziu1313 odpowiadam na Twoje zapytanie: materiał, który wykorzystałam do serwety z poprzedniego posta to bardzo drobna polska kanwa (przynajmniej tak opisała ją pani w sklepie z materiałami). Obszywam ją sama posiłkując się samouczkiem pt.: "Roboty szydełkowe" Heleny Gawrońskiej.

2 komentarze:

  1. Ogromnie Ci dziękuję - jestem zaskoczona i bardzo się cieszę, że znajdujesz u mnie inspirację! Jednorożcowi zostały jeszcze skrzydła do wyhaftowania. Przejrzałam cały Twój blog - interesujące, niebanalne wzorki haftujesz. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Ja czasem myślę o sobie, że próbuję złapać zbyt wiele srok za jeden ogon. Ale "kręcenie" włóczek faktycznie bardzo mnie wciągnęło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń